• Darmowa wysyłka od 129 zł (kurier 24h)
  • Produkty najwyższej jakości
 

 

Gwarancja najwyższej jakości

 

Powtarzalność parti produkcyjnej

 

W naszym sklepie produkty kupujesz prosto od producenta

 

Darmowa Dostawa od 129zł

Kreatyna Monohydrat 500

Ocena: Ocena Ocena Ocena Ocena Ocena 0
Kod produktu: CD9A-26675_20200813122054
Kreatyna coolturysta 500g monohydrat w proszku
  • Natychmiastowa wysyłka!
Cena: 19,99 zł 30,00 zł 19.99
Oszczędzasz 10,01 zł
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny Więcej informacji o dostawie znajdziesz na stronie Koszty i czas dostawy.
Koszt dostawy: 10,99zł - 12,99zł paczka opłacona przedpłatą - 10,99 zł
płatność pobraniowa - 12,99 zł
Darmowa przesyłka od 99 zł
ilość szt.
Zyskujesz 19 pkt [?]
dodaj do przechowalni dodaj do przechowalni

Opis

Kreatyna to najpopularniejszy i najbardziej znany suplement diety od wielu lat. Jest też najbezpieczniejszą i najlepiej przebadaną substancją wśród wszystkich suplementów diety. Pomaga budować siłę i masę mięśni, wykazując dobre właściwości anaboliczne. Kreatyna to związek organiczny zbudowany z fragmentów białek występujący na ogół w tkance mięśniowej (95%). Jej głównym zadaniem jest gromadzenie energii w mięśniach, dlatego im jej poziom w tkance mięśniowej jest wyższy, tym więcej energii można wykorzystać.

 

Zwiększona zawartość energii w postaci ATP prowadzi do wzrostu takich parametrów wysiłkowych jak siła i wytrzymałość, a to z kolei przekłada się na poprawę dotychczasowych osiągnięć. Oprócz tego kreatyna uczestniczy w syntezie nowych cząsteczek białek i stanowi skuteczny element potreningowej regeneracji poprzez wzrost współczynnika pH w naszym ustroju.

 

To wszystko sprawia, że kreatyna jest tak popularnym i uniwersalnym suplementem dla sportowców na całym świecie. Używają jej zarówno lekkoatleci, kolarze czy reprezentanci sztuk walki, jak i kulturyści.

 

  1. Jak stosowano kreatynę dawniej?
    Od czasów złotej ery Arnolda utarło się, że skuteczna dawka kreatyny wynosi niezależnie od wagi zawodnika 5 g na porcję. Przyjęto wówczas założenie, że należy spożywać zawsze 2 pięciogramowe porcje na czczo, aby dobrze się wchłonęła.

 

Nadal również powiela się metodę fazy nasycenia, która polega na kilku pierwszych dniach przyjmowania kilkakrotnie większej wartości pojedynczej dawki preparatu.

 

Równie mało sensownym mitem jest konieczność stosowania kreatyny

w 8–12-tygodniowych cyklach, po których koniecznie trzeba zrobić tyle samo czasu przerwy w suplementacji kreatyną.

 

  1. Jak powinno stosować się kreatynę obecnie?
    Nie ma jednoznacznych badań, które potwierdzałyby tezę, że dla każdego efektywną dawką jest 5 g kreatyny. Wielu zawodników potwierdza, że znacznie efektywniej dostosowywać dawkę do wagi własnego ciała.

 

W myśl tej reguły przyjęto, że najlepiej przyjmować 1 g kreatyny na każde 10 kg masy własnej zawodnika w porcji jednorazowej. Porcje stosujemy nadal dwie z tą różnicą, że w dniu treningowym 1. porcję można przyjąć rano lub bezpośrednio przed treningiem, a 2. porcję bezpośrednio po treningu. Wtedy organizm wykazuje najlepszą absorpcję substancji odżywczych. Z kolei w dni wolne od aktywności fizycznej zaleca się stosować również 2 porcje preparatu z tym, że najlepszą porą będzie kilka chwil przed śniadaniem. Zaleca się by kreatyna była przyjmowana na czczo.

 

Badania laboratoryjne wykazały również, że kreatyna przyjmowana osobno wchłania się słabo. Przyjęcie porcji wraz z białkiem, magnezem, tauryną, węglowodanami lub zbilansowanym posiłkiem znacznie poprawia jej biodostępność. Obalono również mit fazy nasycenia, nie wykazując, aby lepiej wpływał na wyniki zawodników. Na koniec zajęto się stosowaniem cyklicznym. Udowodniono, że organizm nie przyzwyczaja się do tego, co na co dzień i tak przyjmuje z pożywienia i kreatynę można stosować całorocznie.

 

Podsumujmy więc w skrócie jak to efektywnie może wyglądać:
– stosujemy 2 porcje dziennie, okołotreningowo lub rano i wieczorem;
– ustalamy porcję do wagi swojego ciała, czyli 1 g kreatyny na każde 10 kg masy własnej;
– możemy stosować kreatynę całorocznie;
– nie robimy faz ładowania, bo nie przynoszą one efektu;
– kreatynę przyjmujemy zawsze w towarzystwie innych suplementów takich jak odżywka białkowa, preparaty magnezowe, tauryna czy węglowodany.

90% Kreatyny 10% Tauryny

Opinie o produkcie (0)

Sposoby dostawy

Nazwa Czas dostawy Cena
Kurier DHL przedpłata Dostawa w 24h 10,99
Kurier DHL pobranie Dostawa w 24h 12,99

Sposoby płatności

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy następujące formy płatności za produkty w sklepie Tulisie.pl:


1. płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.


2. płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.


3. płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) za pośrednictwem serwisu BlueMedia.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl